14 september 2024

Zaterdag waren we er weer helemaal klaar voor.

Lutgart startte met de liedjes van de flashmob voor vrede, met deze liedjes willen we ons jubileumconcert ook openen. De sfeer zat er meteen al in.

Daarna nam ik over, en gingen we verder met de liedjes van het tweede deel. Dat starten we met het Noorse liedje : Brureslått (de bruiloftsmars, zeg maar). En dat moesten we ook even oefenen ….

Net als vorige week merkten we dat de meeste liedjes er al goed inzitten, zelfs naast de (lange) zomerstop. En enkele waar we nog moeten aan werken, Oh happy day, bijvoorbeeld.

Daar hebben we volgende week ruim de tijd voor : we trekken met z’n allen naar Brasschaat, voor onze koordag. En we kijken er naar uit, want ook de muzikanten zullen er zaterdag ook bij zijn. We nemen het hele programma door, en hebben daarna nog tijd om de puntjes op de ‘i’ te zetten.

verslag : Marc