7 september 2024

Na de lange zomerstop, vliegen we er nu weer met volle moed in…..

Let op, eeen aantal dapperen zijn ook in de vakantie samengekomen. De nadruk lag hier om de ‘beweging’ bij onze liedjes uit te proberen, en af te spreken. Dit zal zeker een meerwaarde geven aan ons concert. Speciale dank aan Marianne.

Maar goed, vorige zaterdag waren we weer present.

Waar we normaal alleen een stemopwarming doen, kregen we ook een heuse lijf-en-leden opwarming voor de voeten gesmeden.

En, dan waren we er helemaal klaar voor. We hebben alle liedjes van het eerste deel van het programma erdoor gedraaid. Sommigen gewoon even doorzingen, anderen even terugnemen, en enkele liedjes echt aan gewerkt. En dan bij de liedjes waar dit past, de bewegingen erbij gedaan ….

DRIEMAAL DANK

Dank aan Nicolas, onze pianist. Dank aan Marianne, die ons in beweging kreeg ! En vooral : dank aan jullie allemaal voor een inspannende, en l a n g e repetitie (een uurtje extra).

Wat vond ik ervan ?

Ik ben met een super goed gevoel naar huis gegaan. Wat was het fijn om jullie allemaal terug te zien …. En we hebben gezongen, en bewogen, en nog meer : we hadden er plezier in …. We hebben gelachen en genoten. Ik kijk al uit naar zaterdag …..

verslag : Marc