16 december 2023

Wat gaat de tijd weer snel, dit is onze laatste repetitie van dit kalenderjaar …

Sint is net weer naar Spanje vertrokken, alleen zijn ’troon’ stond er nog. En daar werd, zoals jullie kunnen zien, dankbaar gebruik van gemaakt.

We zitten nu op het laatste rechte stuk naar Kerst toe, en ook dat is eraan te zien. Maandag gaan we met een kleine groep Kerstliedjes zingen in de Welvaart. En vrijdag trekken we met een grotere groep naar het WZC in Edegem om met ons zoetgevooisd stemgeluid wat Kerstsfeer te brengen bij de bewoners en de bezoekers.

De repetitie leek wel op een herhaling van de vorige keer : voor de pauze nam Lutgart ons mee in de voorbereiding naar ons jubileumconcert toe.

E N … we hebben een datum 🙂

J U B I L E U M C O N C E R T 25 jaar R e g e n b o o g k o o r

zaterdag 26 oktober 2024 (avondvoorstelling) en zondag 27 oktober 2024 (namiddagvoorstelling).

Tijdens de pauze namen we tijd om onze namen op het kaartje voor Lo te zetten. Langs die (en deze) weg willen we Lo een voorspoedig herstel toewensen : je wordt gemist Lo !

Na de pauze hebben we onze Kerstliedjes nog eens doorgezongen, we zijn er helemaal klaar voor. Omdat ons concert nu stilaan begint dichterbij te komen hebben we besloten om vanaf januari (eerste keer op driekoningen) elke zaterdag te repeteren.

We zullen dan enkele keren niet terecht kunnen in de Platanen, maar dat laten we zeker nog weten.

verslag : Marc