9 september 2023

Dag allemaal,

vorige zaterdag verzamelden we weer voor onze twee-wekelijkse repetitie.

Voor de pauze werkte Lutgart verder aan de liedjes waar we vorige week mee startten, na de pauze oefenden we de meezingers voor volgende donderdag in de Welvaart.

Op donderdag 21 september is het wereld Alzheimerdag. Men wil op die dag de ziekte van Alzheimer, en bij uitbreiding dementie, in de kijker zetten. De bewoners worden door familie en vrienden mee op sleeptouw genomen, en op verschillende plekken kunnen ze meedoen.

Wij krijgen een plekje in de leefgroep “Eikendal”, en bij ons kunnen de bewoners en de bezoekers meezingen. De activiteiten gaan door van 14u.00 tot 16u.00. We kijken ernaar uit.

De repetitie werd afgesloten met ons Zweeds kinderliedje : Hönsafotter. Dit wordt stilaan een traditie en zo weten onze nieuwe koorleden meteen wat ze van ons kunnen verwachten.

Dit waren deze keer Els en Linda (als ik me niet vergis). Welkom dames in het Regenboogkoor, fijn dat jullie ons koor komen versterken ! Dat wij graag zingen, en daarbij ook plezier maken, hebben jullie al kunnen zien. WELKOM !

We zien elkaar terug op dond. 21/9 (13u.45) – voor wie meegaat naar de Welvaart. (regenboogsjaal niet vergeten) Of op de volgende repetitie : zaterdag 23 september – 10u.00 – in de Platanen.

tot dan, Marc