26 augustus 2023

Zaterdag was het, na de lange zomerstop, eindelijk weer zover.

Tegen 10 uur kwamen onze enthousiaste koorleden het oefenlokaal binnen gesijpeld. Ook Lutgart was er weer helemaal klaar voor.

We kregen een mix van liederen voorgeschoteld, de meeste om even aan te werken, en andere liedjes om eens door te zingen, zoals bvb Amadolo.

Op donderdag 21 september gaan we nog eens zingen in de Welvaart (Hoogboom). Bedoeling daar is in de eerste plaats samen met de bewoners zingen. Marc walste met ons door een aantal echte meezingers. Deze worden aangevuld met een aantal gekende liedjes die we in ons repertorium hebben. Volgende repetitie – zaterdag 9 september – zingen we deze liedjes allemaal nog eens door, en daarnaast gaan we verder met ons gewoon programma.

Hopelijk kan jij er de volgende keer ook weer (wel) bijzijn, ik kijk er in ieder geval weer naar uit !

Marc