13 juni 2026

·

Er hangen vandaag speciale vibes in de lucht. Is het de zon die de weermannen en -vrouwen ons al de hele week voorspellen? Of de zomervakantie die stilaan lonkt?
We vliegen er dus goed in. We blijven write my name zingen tot het zo mooi klinkt dat je er ook een tedere liefdevolle kracht in kan horen.
En ook voor onze nieuwste Zweedse uitdaging Rullande gube blijven we gaan.
Voor het herdenkingsmomt van Irma op de laatste repetitie zingen we Blijf mij nabij en Ik ben vandaag zo vrolijk.

Tijdens de pauze bljikt dat we twee jarigen onder ons hebben. Ja hoor, onze energieke dirigent Marc en onze immer aanwezige stille kracht Noek zijn de gevierden.
 
Nadat wij mogen smullen van een lekker koekje en een heerlijke fruitspies zingen we hun lievelingsliedjes uit ons repertoire. Met Siyahamba en De vier elementen zetten we onze repetitie verder.
Marc leidt ons met superschwung doorheen deel twee van de repetitie en plots is het al weer 12 u.
Dank aan onze 2 feestneuzen en aan allen om weer zo fijn samen te mogen zingen. Tot over 14 dagen voor alweer de laatste repetitie voor de zomervakantie!

verslag en foto’s  :  Kristel