12 oktober 2024

Vorige dinsdag verzamelden we met de alten in de wereldwinkel, om de liedjes voor ons concert nog eens door te nemen. Rita en ik brachten de sopraan- en T/B-stem erbij waar nodig. Volgende week is het de beurt aan de sopranen, en de week daarna komen de T/B opdraven voor een extra oefenmoment.

Vanmorgen was ook Nicolas weer van de partij. En wij waren er weer helemaal klaar voor. Marianne zorgde voor een snelle opwarming van onze lijven, zo waren we ook klaar om bij een aantal liedjes wat meer schwung te brengen.

Daarna gingen we met de liedjes aan het werk. Geen stress ! (nog 2 weken voor ons concert). Bij de start namen we enkele liedjes nog even onder handen. Daarna kwam het hele programma aan de beurt (inclusief ons bisnummer). En we bundelden de liedjes zoals we dat ook eind oktober zullen doen op onze wereldreis. We zijn er (bijna) helemaal klaar voor.

Onze lijfspreuk is, en blijft : l e t ‘ s s i n g & h a v e f u n.

Tot volgende week ! (verslag : Marc)