Repetitie van 18 februari

We zijn gestart met de (lange) voorbereiding voor ons jubileumconcert. Je weet het wel of niet, maar in 2024 bestaat het Regenboogboor 25 jaar, en dat willen we niet ongemerkt laten voorbijgaan. Er komt in het najaar van ’24 een heus feestconcert.

Het is nog zo ver weg dat we nog geen zaal kunnen vastleggen, en dus ook geen definitieve datum hebben (eind oktober of november), maar we beginnen al wel te oefenen.

F L I N K hé !

Ikzelf ben (even) terug ingeschakeld om Lutgart wat te ondersteunen. We hebben afgesproken wie welke liedjes onder zijn muzikale vleugels neemt. Lutgart start met de eerste shift, ik spring in na de pauze.

Tijdens de pauze heeft Noek nog wat fotokes gemaakt van nieuwe leden (of van zanger(essen) die toe waren aan een update van hun afbeelding.)
Al deze foto’s komen in bijlage bij de ledenlijst, zodat we elkaar wat vlugger leren kennen.

Zaterdag 4 maart zien we elkaar weer, om samen te zingen…

tot dan, Marc