Eerste repetitie van het nieuwe jaar

Zaterdag 7 januari : we kunnen/mogen/…. weer gaan zingen ! Deze keer is het natuurlijk dubbel speciaal : omdat het de eerste keer is van het nieuwe jaar

en omdat Lutgart weer van de partij is.

We hebben voor haar een mini-concertje gebracht : de liedjes van de afgelopen 4 repetities, met als kers op de taart ons Zweeds liedje : Hönsafötter.

Daarna was het tijd om het glas te heffen, en de ‘nodige’ dankwoordjes. “Nodige” tussen haakjes, omdat daarbij ondergetekende wordt bedankt, waarvoor dank ! Maar, zoals ik ook op de repetitie zei : Een koor is niet alleen die paljas die vanvoor staat, een koor is zoveel meer. Dat zijn jullie allemaal, die elke keer weer tijd maken om naar de Platanen af te zakken, en genieten van het samen zingen !

Na de pauze was het dan aan Lutgart om ons weer aan het zingen te krijgen. Er komen nog meer foto’s in ons ‘Fotoalbum’ (met dank aan Frieda !)

V O L G E N D E R E P E T I T I E S

In het tabblad “Onze repetities” vinden jullie de data van onze repetities (tot de zomervakantie). We zingen nu terug om de 14 dagen, wat wil zeggen dat we elkaar terug zien/horen op zaterdag 21 januari, tot dan !